Bănci și Asigurări

Groupama lansează primul produs de asigurări de viaţă

Autor: Voican Razvan

15.12.2010, 23:30 28

Groupama, ocupanta locului al patrulea în clasamentul general alcompaniilor de asigurări, a lansat o asigurare de viaţă de tipunit-linked (cu componentă investiţională), acesta fiind primul săuprodus pe segmentul asigurărilor de viaţă.

Perioada de asigurare este fixă, de cinci ani, iar prima deasigurare se plăteşte o singură dată, la începutul contractului deasigurare. Produsul se adresează persoanelor cu vârste cuprinseîntre 16 şi 70 de ani, cetăţeni români sau străini, iar suma minimăcare poate fi investită este de 3.000 de lei. Beneficiileasigurării - protecţia şi investiţia - nu sunt supuseimpozitării.

La finalul celor cinci ani de asigurare compania garantează 105%din capitalul investit, plus 100% participare la performanţaindexului SGI SLS Emerging 100% al băncii franceze SociétéGénérale, care se ocupă de structurarea produsului. Începând cu 24decembrie 2010, evoluţia programului investiţional va putea fiurmărită zilnic pe site-ul Groupama. Compania a fost creată prinfuziunea dintre BT Asigurări şi Asiban, urmată de integrareastructurii de vânzări a OTP Garancia.

Francezii şi-au făcut intrarea pe piaţă cu întârziere, preluareaAsiban fiind cea mai mare tranzacţie din domeniu care a umflatprofiturile pe 2008 ale băncilor care fuseseră acţionari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO