Bănci și Asigurări

Good.bee a adus BCR 29.000 de clienţi care fac plăţi de pe telefonul mobil

Autor: Alexandra Chelu, Mediafax

14.12.2010, 23:30 56

Compania good.bee, parte a grupului BCR, are în prezent peste29.000 de clienţi pentru serviciul "tranzacţii mobile", carepermite accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonuluimobil şi şi-a planificat să îşi dubleze portofoliul la anul, înspecial prin atragerea de utilizatori nebancarizaţi în prezent, dinmediul rural. Valoarea medie pentru tranzacţiile derulate este de100 de lei. "Peste 29.000 de clienţi folosesc serviciul good.beeTranzacţii Mobile, dublu faţă de sfârşitul anului 2009.

Acelaşi ritm de creştere a numărului de clienţi este aşteptat şipentru anul 2011", potrivit unui comunicat BCR. Jumătate dintreoperaţiunile good.bee Tranzacţii Mobile se efectuează pe telefonulmobil, 40% la ATM-uri şi POS-uri şi 10% prin alte canale. Treisferturi din tranzacţii sunt transferuri făcute între conturigood.bee. "Cel mai tânăr client "good.bee Tranzacţii Mobile" are 14ani, iar cel mai în vârstă are 86 de ani. Acest lucru demonstreazăclar că este un produs extrem de uşor de folosit", a declaratCătălin Moise, director general al good.bee.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO