Bănci și Asigurări

Facturile Connex nu vor mai putea fi platite la BRD-SocGen

25.07.2003, 00:00 18



Incepand cu luna august posesorii de abonamente Connex nu isi vor mai putea plati facturile la ghiseele Bancii Romane pentru Dezvoltare-Groupe Societe Generale. Clientii Connex vor avea insa posibilitatea sa-si achite facturile prin intermediul bancomatelor bancii, ca si pana acum de altfel.



"Plata facturilor Connex la ghiseu crea probleme in ameliorarea calitatii serviciilor pe care BRD le ofera clientilor sai. Din dorinta de a asigura un confort sporit clientilor, incepand cu 1 august, BRD va inceta sa mai ofere serviciul de plata a facturilor Connex la ghiseele bancii. Aceasta operatiune va putea fi efectuata, ca si pana acum, de al ATM-urile bancii. Masura are drept scop descongestionarea spatiilor de la ghisee rezervate clientilor, astfel incat sa se asigure conditii mai bune de deservire a acestora: reducerea timpului de asteptare la ghisee sau evitarea aglomeratiei", a comentat pentru ZF Florin Luca, secretarul general al BRD-SocGen.



Potrivit unor surse de pe piata bancara parteneriatul intre BRD si MobiFon a incetat de fapt si pentru ca cele doua parti nu s-au inteles asupra comisioanele care trebuiau platite. In plus, operatiunile financiare desfasurate de MobiFon prin BRD nu compensau nici pe departe castigurile destul de mici pe care le avea banca in urma acceptarii platii facturilor.



Serviciul de plata a facturilor oferit de BRD ramane disponibil insa pentru clientii Orange.



Servicii de plata a facturilor Connex, Orange, RomTelecom sau Cosmorom ofera in acest moment aproape toata bancile, mai ales cele care au retea teritoriala extinsa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO