Bănci și Asigurări

Euler Hermes, parte a grupului Allianz, devine Allianz Trade. Rebrandingul face parte din strategia de dezvoltare a companiei

Euler Hermes, parte a grupului Allianz, devine Allianz...

Autor: Mircea Nica

29.03.2022, 00:03 331

Euler Hermes, companie de asigurare a creditelor comerciale, parte a grupului Allianz, îşi schimbă numele în Allianz Trade, potrivit informaţiilor transmise de companie.

„De astăzi suntem Allianz Trade.Ce înseamnă aceasta pentru compania noastră, pentru clienţii noştri şi pentru angajaţii noştri? Mai multă expertiză şi cunoştinţe globale care generează mai multe soluţii locale. Mai multe oportunităţi de a ajuta companiile să se dezvolte. Mai multă vizibilitate care să atragă noi talente“, spune Clarisse Kopff, CEO al Allianz Trade.

Rebrandingul face parte din planul strategic de dezvoltare al grupului Allianz, prin care se urmăreşte dezvoltarea în toate domeniile de activitate şi zonele geografice în care operează, conform informaţiilor transmise de companie. Allianz-Trade activeză pe domenii precum garanţii, recuperarea creanţelor, credit comercial structurat şi risc politic.

La finalul anului 2021, Allianz Trade a avut o cifră de afaceri de 2,9 mld. euro, iar tranzacţiile comerciale globale asigurate au reprezentat o expunere de 931 mld. euro. Compania este prezentă în 52 de ţări şi are 5.500 de angajaţi.

De asemenea, tot pe linia Casco, o altă despăgubire de aceeaşi valoare a fost plătită în cazul unei autoutilitare, care a ars în întregime.

În ceea ce priveşte celelelate linii de business, Omniasig a mai plătit pe linia asigurărilor de locuinţă 200.000 lei din cauza unui incendiu, aceasta fiind cea mai mare valoare pe acest semgment în timp ce pe zona asigurărilor de călătorie, cea mai mare despăgubire a fost de 120.000 lei pentru costurile de spitalizare şi tratament în cazul unui atac cerebral suferit de o persoană.

Pe zona asigurărilor de sănătate, cea mai mare despăgubire a fost de 50.000 lei pentru afecţiuni critice, precum cancer de pancreas, tumoră cerebrală şi neoplasm mamar.

Omniasig a încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de peste 1,6 mld. lei, în creştere cu 15%, faţă de anul 2020.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO