Volumul depozitelor constituite de clienţii BCR prin serviciulde internet banking s-a triplat anul trecut faţă de 2009, ajungândla 2,75 miliarde lei (circa 640 mil. euro), deoarece banca a plătitdobânzi mai mari pentru sumele atrase prin canalelealternative.
"Succesul nostru s-a datorat bonusului de dobândă acordat ladeschiderea de depozite prin internet banking precum şidiversificării tipurilor de operaţiuni realizate de client prinintermediul canalelor directe", a declarat Bogdan Marin, directormanagement canale retail în cadrul BCR.
Volumele tranzacţionate prin serviciul de internet banking s-aumajorat cu 160%, susţin reprezentanţii băncii. Ei nu au precizatînsă volumul total al operaţiunilor efectuate prin acest serviciuîn 2010.
Clienţii folosesc cel mai des canalele alternative pentru a-şiplăti facturile de utilităţi, servicii de telefonie şiteleviziune.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels