Bănci și Asigurări

Consiliere prin call-center la RBL

13.02.2007, 19:21 24

Raiffeisen Banca pentru Locuinte, specializata in sisteme de economisire-creditare pentru locuinte, a investit intr-un call-center prin apelarea caruia clientii actuali si potentiali ai bancii pot obtine din aceasta luna informatii detaliate privind produsele si conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea accesa. In plus, banca ofera consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor (conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate), informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare sau informatii cu privire la soldul contractului. Filozofia produsului principal este bazata pe combinarea etapei de economisire cu cea de creditare. Clientii pot beneficia de credite cu rate de dobanda de 6% in lei, dupa o perioada de economisire cu dobanda de 3% pe an, la care se adauga o prima de la stat de 15% pe an, dar nu mai mult de 150 de euro pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO