Bănci și Asigurări
Compania de asigurări de viaţă Aegon România a încheiat 2020 cu prime brute subscrise de 134,5 milioane lei, în creştere cu 13%. ”Românii au devenit mai interesaţi de sănătatea lor în 2020, iar această preocupare s-a reflectat şi în vânzările noastre”
Compania de asigurări de viaţă Aegon România, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a încheiat 2020 cu un volum de 134,5 milioane lei al primelor brute subscrise, în creştere cu 13% faţă de 2019, şi cu o cotă de piaţă de 4,9%.
Creşterea volumului primelor a dus la urcarea în clasamentul companiilor de asigurări de viaţă până pe locul şase, cu o poziţie mai sus decât în 2019.
Evoluţia indicelui GWP a fost susţinută şi de creşterea interesului pentru asigurările de sănătate. Conform unei analize realizate de companie în martie 2021, pe parcursul anului trecut, de trei ori mai mulţi români au achiziţionat asigurarea oncologică Optimist, faţă de 2019.
De asemenea, numărul persoanelor care au achiziţionat servicii care oferă acces rapid la o a doua opinie medicală s-a majorat cu 43%.
„Românii au devenit mai interesaţi de sănătatea lor în 2020, iar această preocupare s-a reflectat şi în vânzările noastre. Cred că este un semnal pozitiv, pentru că arată că oamenii sunt mai atenţi cu sănătatea lor şi a celor apropiaţi, deoarece au realizat încă o dată, în mod abrupt, cât de importantă este aceasta”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion