În condiţiile unei prime medii anuale pentru persoane fizice calculată de ASF la nivelul de 528 lei, înseamnă că asigurătorii au încasat circa 2 mld. lei din vânzarea de RCA către segmentul de retail anul trecut. O sumă similară, respectiv 1,9 mld. lei, a fost încasată şi pe segmentul asigurărilor RCA destinate companiilor, deşi numărul de poliţe corporate încheiate este semnificativ mai mic, respectiv un milion. Prima medie a asigurării RCA pentru companii este însă de trei ori mai mare decât în cazul persoanelor fizice, dat fiind faptul că de regulă în cazul companiilor se asigură autovehicule cu frecvenţă ridicată de daună (camioane, autoutilitare etc.). Potrivit ASF, prima medie RCA pentru companii s-a situat anul trecut la 1.725 lei, în creştere cu 31% faţă de 2015. Ritmul de creştere al primei medii pentru poliţa RCA pentru companii a fost de două ori mai mare decât al poliţei pentru persoane fizice.