Bănci și Asigurări

CEC Bank îşi extinde portofoliul digital cu o soluţie de economisire cu alimentare periodică. Mugur Podaru, Director Direcţia Operaţiuni la Distanţă: Noua funcţionalitate simplifică relaţia clienţilor cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp şi procesare rapidă

CEC Bank îşi extinde portofoliul digital cu o soluţie...

Autor: Cristina Bellu

31.08.2023, 10:10 2872

CEC Bank continuă procesul de digitalizare şi lansează Contul de economii cu alimentare periodică, un produs de economisire, disponibil 100% online, direct din aplicaţia de Mobile Banking.

Prin deschiderea conturilor de economii cu alimentare periodică, clienţii beneficiază de flexibilitate ca la conturile curente şi de dobânzi avantajoase ca la depozite, spun reprezentanţii CEC Bank.

Astfel, clienţii CEC Bank pot economisi oricând, fără restricţii de perioadă şi, în aceeaşi măsură, au acces la banii economisiţi oricând au nevoie.

Prin noile produse, clienţii îşi pot configura obiectivele intitulându-le oricum doresc (alias) şi, respectiv, îşi pot stabili sumele şi periodicitatea alimentării fiecărui cont de economii, fie că vorbim de concedii, achiziţie de gadget-uri, avans la un credit pentru casă etc.  

”CEC Bank continuă strategia de digitalizare şi oferă un nou produs 100% online - Contul de economii cu alimentare periodică. Completăm astfel gama de produse deja existente: pachete de cont bancar, credite de nevoi personale şi carduri de credit. Această nouă funcţionalitate simplifică relaţia clienţilor cu Banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp şi procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online”, spune Mugur Podaru, Director Direcţia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank.   

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârşitul lui 2022.  

În 2022, banca a atras peste 166 000 de noi clienţi, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54% iar volumul de operaţiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% şi a depăşit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei.

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO