Bănci și Asigurări

Bogza: Clienţii au interpretat greşit mesajele, care sunt un apel la colaborare

Bogza: Clienţii au interpretat greşit mesajele, care sunt un apel la colaborare
29.09.2010, 13:06 40

Preşedintele Bancpost, Mihai Bogza, afirmă că instituţia decredit pe care o conduce respectă legea şi că unii clienţinemulţumiţi au interpretat greşit declaraţiile sale, care sunt unapel la colaborare, nu la conflict.

"Cei care au dat comunicatul au citit doar titlul din ZiarulFinanciar, nu declaraţia mea. Eu mă refeream la faptul căscoring-urile interne ale băncilor în general, nu numai aleBancpost, sunt construite astfel încât să penalizeze clienţii carese află în relaţie conflictuală cu banca, inclusiv în ceea cepriveşte facilităţile de restructurare", a declarat Bogza pentruMediafax.

Bogza a arătat, într-un interviu publicat marţi de ZiarulFinanciar, că acei clienţii care intră în conflict cu băncile de lacare au luat credite pentru a obţine reduceri ale ratelor ar trebuisă ţină seama că pe viitor au şanse foarte puţine să mai primeascăajutor sub forma facilităţilor de restructurare dacă vor aveanevoie.

"Este mult mai bine ca neînţelegerile să fie rezolvate prinparteneriat decât pe cale juridică. Dacă aceşti clienţi care mergîn instanţă şi fac publicitate negativă vor avea în viitor nevoiede restructurări ale creditelor, este puţin probabil ca acea bancăcu care au intrat în conflict deschis să îi mai ajute", a declaratBogza pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO