Bănci și Asigurări

BCR îşi face 23 de echipe mobile pentru servirea clienţilor corporate

BCR îşi face 23 de echipe mobile pentru servirea...

Autor: Razvan Voican

17.07.2013, 20:30 750

BCR, cea mai mare bancă de pe piaţă, îşi reorganizează divizia dedicată clienţilor corporate, urmând ca până la sfârşitul lunii august să devină operaţională o nouă structură formată din 21 de centre de afaceri şi 23 de echipe mobile împărţite la nivel naţional astfel încât să acopere 10 zone geografice, inclusiv Bucureştiul. Echipele mobile vor avea ca ţintă principală servirea clienţilor IMM. Noua structură se vrea a fi mai suplă şi mai bine adaptată zonelor geografice cu potenţial de business. Vechea structură corporate a BCR cuprindea 41 de centre de afaceri corporate teritoriale care lucrau mai ales cu clienţii IMM, plus două direcţii din centrala băncii dedicate clienţilor locali mari şi clienţilor mari care beneficiau de atenţia Erste Group, banca-mamă.

Pe noua structură direcţia dedicată clienţilor locali mari se dizolvă, aceştia urmând să fie deserviţi în continuare în principal din Bucureşti într-o nouă arie de commercial banking. De asemenea segmentarea regională creşte de la 8 zone în vechea structură la 10 pe noua organizare, fiecare având câte un centru zonal: Bucureşti, Constanţa, Bacău, Iaşi, Braşov, Piteşti, Craiova, Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca. Clienţii din segmentul retail, incluzând persoane fizice, persoane fizice autorizate şi microîntreprinderi, primesc deja servicii printr-o nouă structură care acoperă 12 zone geografice. Reţeaua teritorială de retail s-a stabilizat deocamdată la 562 de unităţi, din care 169 de sucursale şi 393 de agenţii.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.07.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO