Bănci și Asigurări

Banca Transilvania îşi adaugă în portofoliu un card virtual cu design animat destinat fanilor festivalului UNTOLD

Banca Transilvania îşi adaugă în portofoliu un card...

Autor: Cristina Bellu

01.08.2023, 12:58 482

Banca Transilvania şi UNTOLD lansează, în colaborare cu Visa, cardul virtual cu design animat BT Visa UNTOLD, destinat fanilor festivalului, care anul acesta va avea loc în perioada 3-6 august, în Cluj-Napoca.

Cardul este în ediţie limitată, cu un design inspirat de tematica UNTOLD 2023, The Light Phoenix.

„Cardul a fost creat cu gândul de a celebra spiritul festivalului şi al comunităţii, şi ne-am dorit să ducem experienţa festivalului inclusiv în bankingul de zi cu zi. (...) Pasionaţii de festival şi de muzică pot să poarte cu ei o parte din această experienţă şi dincolo de perioada evenimentului, oriunde ar merge”, spune Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Primul card virtual cu design animat din Europa a fost lansat de Banca Transilvania, iar oficialii instituţiei spun că BT este singura bancă din Europa cu astfel de carduri în portofoliu.

“Acest proiect unic aduce în prim plan inovaţia şi pasiunea pentru experienţele unice, specifică celor trei branduri. Într-o premieră europeană, cardul virtual BT UNTOLD va aduce o pată de culoare şi de magie experienţei fanilor noştri la UNTOLD 2023 şi nu numai. (…) Cu un design inspirat din universul nostru tematic din acest an, cardul va fi disponibil în ediţie limitată, făcându-l un obiect de colecţie special pentru toţi participanţii festivalului şi nu numai”, afirmă Bogdan Rădulescu, Chief Business Officer, UNTOLD.

Cardul BT Visa UNTOLD poate fi emis exclusiv online, din aplicaţia BT Pay. Clienţii îl primesc instant şi poate fi folosit imediat, iar costurile de emitere şi de administrare sunt zero, spun reprezentanţii Băncii Transilvania. În plus, cardul poate fi folosit pentru cumpărături în magazine şi online, cu telefonul.

„Aşteptăm cu nerăbdare să vedem cum va fi primit acest card virtual de către iubitorii de festivaluri şi ne bucurăm să luăm parte la crearea unor momente memorabile care să înceapă la UNTOLD şi să continue distracţia dincolo de scenă, cu beneficii şi experienţe pentru posesorii acestor carduri pe tot parcursul anului”, completează Elena Ungureanu, Country Manager, Visa Romania.

Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, are 20% cotă de piaţă, 3,8 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO