Bănci și Asigurări

Asigurătorul Signal Iduna şi-a majorat afacerile cu 44% în S1/2020, la peste 57 milioane de lei

Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România

Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România

Autor: Cristina Bellu

01.09.2020, 00:05 166

Signal Iduna, subsidiara locală a asigu­ră­to­rului german cu acelaşi nume, a încheiat pri­mul semestru (S1) din 2020 cu o cifră de afaceri de peste 57 mil. lei, echivalentul unei creşteri de 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de asiguraţi a depă­şit 180.000 de persoane, plus 64% faţă de S1/2019, dintre care 88% sunt contracte corpo­rate, restul fiind asignate segmen­tului de retail.

„Contextul actual a modificat profilul cli­en­tului de asigurări, deoarece apariţia unei situaţii neprevăzute şi con­ştien­ti­zarea acestui fapt este acum o realitate pen­tru mulţi dintre noi. Obser­văm o creş­tere a nivelului de interes din partea cli­en­ţilor noi, dar şi o dorinţă din partea celor exis­tenţi de a solicita dezvoltarea pache­te­lor adă­ugând beneficii suplimentare, mai ales pe zo­na de asigurări corporate. Am în­ţeles, astfel, că aşteptările clienţilor de la o asigurare de sănătate păs­­trează în conti­nua­re un trend as­cen­dent pe zona de ser­­vi­cii“, ex­pli­că Tibe­riu Maier, CEO al Signal Iduna România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO