Bănci și Asigurări

Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH: Produsele şi canalele de vânzare pentru asigurări s-au diversificat. Dacă în urmă cu câţiva ani, asigurările erau vândute doar prin consultanţi, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant. Şi există şi produse de asigurare inovative

Anita Niţulescu: Am fost şi suntem deschişi la achiziţii dacă identificăm companii care să se potrivească cu strategia noastră orientată spre o abordare diferită a modului în care sunt construite produsele de asigurare. Misiunea noastră este de a le aduce în atenţia şi în coşurile de consum ale oamenilor. Credem în produse simple, uşor de înţeles şi accesat.

Anita Niţulescu: Am fost şi suntem deschişi la achiziţii dacă identificăm companii care să se potrivească cu strategia noastră orientată spre o abordare diferită a modului în care sunt construite produsele de asigurare. Misiunea noastră este de a le aduce în atenţia şi în coşurile de consum ale oamenilor. Credem în produse simple, uşor de înţeles şi accesat.

Autor: Mircea Nica

29.02.2024, 17:00 75

♦ Eurolife FFH estimează o creştere a businessului propriu de 80% pe zona de new business, cu o ascensiune liniară la nivelul fiecărui trimestru în parte, miza fiind în continuare pusă pe asigurările de călătorie, asigurările de locuinţă, IMM-uri, dar şi pe linia asigurărilor de viaţă, unde portofoliul de produse este competitiv, după cum susţine Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH.

Piaţa asigurărilor, atât generale, cât şi de viaţă, a evoluat constant în ultimii ani, iar produsele şi canalele de vânzare s-au diversificat, astfel că dacă anterior asigurările erau vândute doar prin intermediul consultanţilor, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant, iar tipul de produse a evoluat, existând şi produse de asigurare inovative, spune Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH.

„Dacă în urmă cu câţiva ani asigurările erau vândute doar prin intermediul consultanţilor, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant atât din sfera asigurărilor generale (asigurări de locuinţă, asigurări de călătorie, asigurări de tip storno pentru vacanţe sau experienţe în România, asigurări de bilete), cât şi din zona asigurărilor de viaţă. De asemenea, tipul de produse a evoluat; în prezent, avem în piaţă produse de asigurare inovative, diferite de cele cu care am fost obişnuiţi, produse prin care asigurările demonstrează că pot fi produse moderne care ţin pasul cu stilul de viaţă actual al consumatorului. Aş aminti aici asigurarea de bilete la diverse evenimente (concerte, festivaluri, teatru, meciuri de fotbal), care a fost foarte bine primită de publicul target, consumator de entertainment, dar şi asigurarea de viaţă şi accident, disponibilă online care nu mai este doar despre o sumă asigurată în cazul apariţiei unui risc, ci propune clientului un întreg pachet de beneficii accesibile imediat: consultaţii medicale online sau la telefon 24/7, dar şi servicii de wellness şi nutriţie“, a declarat Anita Niţulescu într-un interviu pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO