Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac: Rămânem concentraţi pe controlul daunelor auto

Allianz-Ţiriac: Rămânem concentraţi pe controlul...

Autor: Ciprian Botea

19.11.2013, 00:06 258
Allianz-Ţiriac, al treilea jucător din piaţa asigurărilor generale, a încheiat primele nouă luni cu un volum de prime subscrise de 678 milioane de lei (154 mil. euro), cu aproximativ cinci milioane de lei peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Asigurătorul a raportat un profit operaţional de 14 milioane de lei (3,1 mil. euro) în intervalul ianuarie-sep­tembrie, în creştere cu 40% faţă de 2012, în condiţiile îmbunătăţirii performanţei pe segmentul asigurărilor auto.
 
„Evoluţia pozitivă a daunalităţii a fost susţinută de îmbunătăţirea daunalităţii portofoliului de asigurări auto. Rămânem concentraţi pe controlul dauna­li­tăţii porto­foliului auto, printr-o politică de subscriere con­ser­va­toare. Anticipăm un volum de afaceri anual uşor peste nivelul sub­scrierilor realizate în 2012“, a declarat Remi Vrig­naud, direc­torul ge­neral al Allianz-Ţi­riac.
 
Allianz-Ţiriac a pier­dut în criză prima poziţie din piaţa asi­gu­rărilor şi a reuşit să-şi sta­bilizeze afacerile abia anul trecut, după trei ani în care afacerile s-au restrâns cu o cincime din cauza vân­zărilor slabe de asi­gurări auto, în special poliţe auto facultative (Casco).
 
După primele nouă luni din acest an, asigurătorul a ajuns la vânzări de asigurări auto (obligatorii şi facultative) de 424 milioane de lei, cu aproape trei procente peste nivelul din  aceeaşi perioadă a anului trecut. Poliţele auto reprezintă 70% din portofoliul de asigurări generale al Allianz-Ţiriac. La nivel agregat, vânzările de poliţe de asigurări generale s-au ridicat la 600 milioane de lei în perioada ianuarie-septembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO