Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac a vândut asigurări de 1,2 miliarde de lei în 2017, la fel ca în 2016, dar cu 44% mai mult profit

Allianz-Ţiriac a vândut asigurări de 1,2 miliarde de...

Autor: Anelis Baciu

01.03.2018, 00:06 374

Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare jucător din piaţa locală de asigurări după City Insurance, a înregistrat prime brute subscrise de peste 1,2 miliarde de lei anul trecut, un nivel similar cu cel înregistrat în 2016.

Cu toate că businessul a stagnat, Allianz a reuşit să facă un profit mai mare cu peste 44% în România anul trecut, rezultatul pozitiv situându-se la 130 milioane de lei. Creşterea profitabilităţii a fost efectul reducerii costurilor totale până la un nivel de 26%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO