(auxiliar)

ZF 25 de ani. O nouă generaţie în business care vede antreprenoriatul ca pe „meseria potrivită“

ZF vă invită să descoperiţi 25 de ani de business prin puterea cifrelor, a oamenilor, a companiilor şi a evenimentelor care au marcat modul în care arată astăzi România.

ZF 25 de ani. O nouă generaţie în business care vede...

Autor: Georgiana Mihalache

31.10.2023, 00:07 30

Antreprenorii de 25 de ani, aceeaşi vârstă cu Ziarul Financiar, au vorbit despre ce i-a  motivat să intre în lumea businessului.

Tinerii care au 25 de ani şi au pornit un business spun la unison că sunt antre­prenori până la capăt şi nu ar renunţa la lumea afacerilor pentru a fi angajaţi. Tinereţea lor este chiar „partener“ de business şi îi ajută cu energie, cu iniţia­tivă şi cu o oarecare naivitate, care înseamnă deseori un pas înainte sau o lecţie învăţată. ZF a vorbit cu 10 antreprenori care au 25 de ani, aceeaşi vârstă cu ziarul, pentru a afla ce în­seamnă să fii tânăr antrepre­nor.

„Fac business pentru că e meseria care mi se potriveşte cel mai bine: imprevizibilă, uneori imposibilă, mă ţine conştientă de realitatea din jurul meu şi conectată la nevoile clienţilor“. Este descrierea Ralucăi Hăulică, fondatoarea brandului de încălţăminte Alura, care adaugă că în afaceri tebuie să înveţi rapid pentru a vedea rezultatele muncii.

„Cred ca avantajele principale ale unui tânăr antreprenor sunt atât energia şi dedicarea, cât şi capacitatea de învăţare rapidă şi apetitul de risc ridicat. Sunt multiple exemple de antreprenori tineri care au creat produse şi servicii avangardiste la nivel mondial, iar faptul că au fost tineri i-a ajutat să inoveze”, crede şi Alex Burghelia, cofondator Flip.ro, platformă online pentru achiziţionarea telefoanelor mobile recondiţionate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO