(auxiliar)

Adelina Badea, CEO al Mobexpert: Începem pregătirea pentru trei magazine în Piatra Neamţ, Târgovişte şi Râmnicu Vâlcea

Adelina Badea, CEO al Mobexpert

Adelina Badea, CEO al Mobexpert

Autor: Mirabela Tiron

19.06.2023, 14:24 225

Adelina Badea, CEO al Mobexpert, spune că până la final de an vor fi deschise încă trei noi magazine în provincie, în Piatra Neamţ, Târgovişte şi Râmnicu Vâlcea.

"Pentru noi partea a doua a anului este cea mai importantă din multe puncte de vedere. Am dat startul celei mai importante campanii “Fabricat în România”. Această campanie reprezintă preţ foarte bun, inovaţie, produs în fabricile noastre. Pe de altă parte începem pregătirea celor trei magazine, deschidem şi sper să preiau în iunie spaţiul pentru Piatra Neamţ, apoi spaţiul din Târgovişte şi spre sfârşitul anului spaţiul din Râmnicu Vâlcea", a declarat ea în cadrul emisiunii ZF Meeting Office, realizată de Ziarul Financiar cu Mobexpert. Ea a mai spus că un alt focus este pe fidelizarea clienţilor şi că se uită atât la clienţii care cumpără din magazine dar şi la cei care cumpără online şi că urmăreşte indicatori relevanţi pentru fidelizare.

"Lucrăm să lansăm fidelizarea anul acesta, mai bine spus să o schimbăm şi să o adaptăm nevoilor din acest moment pentru clienţii Mobexpert. Am început încă de anul trecut să ne uităm la “net promoter score”, suntem implicaţi în această direcţie atât în mediul offline şi online. Chiar dacă clientul merge în magazin şi cumpără  online sau merge în online şi cumpără din magazin, sunt lucruri diferite şi atunci trebuie să ne uităm la fiecare dintre aceste aspecte".

Mai mult, ea mai precizează că în acest moment se uită foarte atent să pregătească pachete pentru tot ce înseamnă zona de închiriat, atât pentru investitori cât şi pentru clientul final, adică să mobileze apartamentele pentru investitorii care nu reuşesc în această perioadă să vândă şi le mobilează pentru închiriat dar şi pentru clientul final care nu reuşeşte să facă o achiziţie în această perioadă. 

Legat de problema demografică pe care România o are, cu scăderea natalităţii şi plecarea oamenilor la muncă în stăinătate, ea spune că observă o întoarcere a românilor din diaspora în zona Bucovinei, tot mai mulţi se întorc acasă.

"Oamenii în pandemie s-au schimbat mult, apreciază timpul petrecut cu familia şi timpul de acasă.  Trăind 13 ani în Iaşi mi-am dat seama că scopul meu a fost întotdeauna să păstrez banii în comunitatea locală. Aici ar trebui cu toţii să ne uităm către antreprenorii mici care trebuie încurajaţi. Observ o întoarcere a românilor din diaspora".

Ea mai precizează faptul că investiţia în zona de producţie este cea mai complicată în momentul de faţă, românii încă nu au învăţat să acceseze bani europeni. Dacă reuşim să producem în România putem să producem pentru noi şi să nu mai importăm. "Este o zonă în care ar trebui să ne gândim cum educăm antreprenorii să acceseze bani europeni. Acum majoritatea antreprenorilor îşi investesc proprii bani în producţie. Meşterii români încep să dispară, ne uităm la digitalizare, dar avem nevoie de investiţii, trebuie să învăţăm să accesăm fonduri europene".

Grupul Mobexpert, creat de Dan Şucu, este un business integrat, cu opt fabrici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de magazine. Grupul integrează activităţi de creaţie, design, proiectare, producţie, logistică şi, bineînţeles, retail. Mobexpert a avut anul trecut afaceri la nivel de grup de 263,8 mil. euro. 

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO