Auto

Tatăl proiectului Logan spune că miza sunt pieţele emergente. El lucrează în prezent în India la un proiect de automobil low-cost, mai mic şi mai ieftin

Gerard Detourbet:
Acum dorim un automobil mai mic şi mai accesibil. Plat­forma de care discutăm este una complet nouă cu motor nou şi o nouă cutie de viteze

Gerard Detourbet: Acum dorim un automobil mai mic şi mai accesibil. Plat­forma de care discutăm este una complet nouă cu motor nou şi o nouă cutie de viteze

Autor: Bogdan Alecu

03.10.2014, 20:02 317
Miza proiectului Logan este reprezentată şi de pieţele emergente nu numai de cele occidentale spune Gerard Detourbet, cel supranumit „tatăl proiectului Logan“, care lucrează în India la un proiect de automobil low-cost ce va fi mai mic şi mai ieftin comparativ cu automobilele gamei M0. Proiectul din India a pornit de la rezultatele obţinute de gama Logan.
 
„Nu vom concura cu Dacia deoarece maşina va fi mai ieftină şi mai mică. Dacia are deja şapte modele în gamă şi toate sunt de peste 4 metri lungime. Acum dorim un automobil mai mic şi mai accesibil. Plat­forma de care discutăm este una complet nouă cu motor nou şi o nouă cutie de viteze. Dacă vrei să obţii un cost mai mic trebuie să reproiectezi, iar locul unde poţi să o faci este în India deoarece este cea mai competitivă. O piaţă de 2 milioane de maşini, din care 70% sub 8.000 de euro“, a spus Detourbet. De numele lui Gerard Detourbet, mate­matician de orgine se leagă modelul Logan, dar şi alte mărci low-cost ale Renault care au ţinut grupul Renault pe linia de plutire în timpul crizei. El a fost şi director adjunct la Automobile Dacia în perioada 2000-2003.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO