Thomas Ebner, 38 de ani, un inginer român care lucrează de peste un deceniu la BMW, spune că şi în prezent concernul german caută să angajeze tineri, oameni axaţi „pe tehnologie”.
Care ar fi sfatul lui Thomas Ebner pentru un student aflat la început de carieră?
„Pentru a putea face parte dintr-o echipă competitivă cum este BMW, iniţiativa este pe primul loc, alături de asumarea de riscuri. Nu trebuie să fii retras şi fără curaj. Şi în România sistemul de învăţământ s-a îmbunătăţit în ultimii ani şi studenţii sunt tot mai bine pregătiţi şi au o şansă dacă doresc să lucreze într-un concern precum BMW”.
Românul a preluat la finalul anului trecut postul de manager de comunicare globală pentru modelul Seria 5, unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului bavarez, după ce anterior a făcut parte din echipele modelelor Seria 1 şi Seria 2. Generaţia anterioară a Seriei 5 s-a vândut între 2010 şi 2016 în peste 2 milioane de unităţi, iar anul trecut, din cele 2,25 de milioane de maşini vândute de BMW la nivel mondial, aproape 350.000 au reprezentat Seria 5, atât în versiunea de limuzină, cât şi touring sau Gran Turismo.