Anul a început mai greu din cauza modificărilor privind eliminarea taxelor de poluare, a fost un val destul de agresiv de maşini SH aduse din afară. Mediul de afaceri începe să caute soluţii de mobilitate, vorbim de firme care le oferă nu doar maşina propriu-zisă, ci soluţii de mobilitate integrată. Vorbim de o digitalizare mult mai mare a ceea ce înseamnă managementul flotelor auto, a spus Mihai Oniga, Branch Manager Business Lease, în cadrul conferinţei ZF Auto&Logistică 2017.
”Vorbim de faptul că încep să înţeleagă firmele că pot face economii extraordinare prin apelarea la companii cu soluţii specializate. Dacă într-o primă fază, leasingul operaţional a fost folosit în principal de către multinaţionalele care erau familiare cu acest produs şi felul în care funcţionează datorită utilizării mult mai mari în Europa de Vest, în România zona de IMM-uri începe să înţeleagă că acesta este viitorul, şi că soluţia de leasing operaţional este mult mai economică şi mai simplă pentru afacerea lor. Este o zonă pe care o pot externaliza”, a spus Oniga.