Auto

Dacia a pierdut teren la nivelul Grupului Renault, în lipsa unui model electric, dar promite o revenire în S2

Dacia a pierdut teren la nivelul Grupului Renault, în...

Autor: Bogdan Alecu

21.07.2020, 16:35 692

♦ Vânzările mărcii Dacia au scăzut pe piaţa europeană cu 46,2% la 211.000 de unităţi în primul semestru din 2020, declin peste cel raportat la nivel de grup (minus 35%).

Dacia a înregistrat o scădere a cotei sale din vânzările Grupului Renault la nivel mondial, în condiţiile în care segmentul său de piaţă a fost puternic afectat la nivel european.

Astfel, pe fondul pandemiei şi mai ales al închiderii centrelor auto din Europa de Vest în primăvara acestui an, Dacia a ajuns în S1 2020 la 16,8% din vânzările Grupului Renault la nivel mondial, faţă de 20,3% în perioada similară a anului trecut. Scăderea cotei a avut loc în condiţiile în care vânzările sale de autoturisme şi utilitare au scăzut cu 46,2% la 211.000 de unităţi, în timp ce la nivel de grup, luând în calcul toate mărcile, scăderea a fost de 35% la 1.256 mil. unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO