Auto

Compania de curierat DPD vrea să ajungă la afaceri de 100 mil. € în cinci ani

Lucian Aldescu, CEO al DPD România: Chiar dacă proporţia cumpărătorilor online în România este de doar 18%, există un potenţial de creştere foarte mare a acestui nivel, care cu siguranţă va influenţa piaţa de curierat autohtonă

Lucian Aldescu, CEO al DPD România: Chiar dacă proporţia cumpărătorilor online în România este de doar 18%, există un potenţial de creştere foarte mare a acestui nivel, care cu siguranţă va influenţa piaţa de curierat autohtonă

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.05.2018, 00:05 446

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe plan local, estimează că în cinci ani businessul companiei va creşte de mai bine de trei ori, faţă de nivelul de 27 milioane de euro înregistrat în 2017.

„DPD România va creşte pe fondul acestui trend ascendent al pieţei şi în următorii cinci ani va depăşi o cifră de afaceri de  aproximativ 100 de milioane de euro, con­so­li­dându-şi astfel poziţia în top trei companii de cu­rie­rat din România“, a decla­rat Lucian Aldescu, CEO al DPD România, par­te din gru­pul DPD deţi­nut de GeoPost, din Franţa. Com­pania a avut în 2017 o creş­tere a ci­frei de afaceri de 5% faţă de anul precedent. Pentru anul în curs şi-a bugetat un ru­laj cu 20% mai mare faţă de 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO