Analiză

Analiză ZF. Unu din 4-5 lei cheltuiţi de consumatorii locali în HoReCa merge pe fast food. Ce branduri internaţionale mari de fast food lipsesc din România, o piaţă unde acest segment creşte precum Făt-Frumos?

Analiză ZF. Unu din 4-5 lei cheltuiţi de consumatorii...

Autor: Cristina Roşca

19.11.2022, 11:36 1927

♦ Dunkin’, Wendy’s şi Dairy Queen sunt doar câteva dintre numele mari care lipsesc ♦ În 2022, americanii de la Popeyes au intrat oficial pe piaţa din România deschizând primele restaurante l Şi alte branduri ar putea intra pe acest segment în viitorul apropiat, CEO-ul Sphera Franchise Group declarând pentru ZF în această vară că „avem în vedere, ne preocupă (extinderea portofoliului cu alte mărci - n.red.)“, fără a oferi însă alte detalii.

Doar nouă dintre cele mai extinse 20 de lan­ţuri de fast food din SUA sunt prezente pe piaţa din România, în frunte cu Subway, Starbucks şi McDonald’s, reţelele care au acoperit piaţa lor mamă cu cele mai multe unităţi, arată o analiză ZF pe baza datelor Visual Capitalist care citează QSR Magazine.

Piaţa din SUA este de departe cea mai dezvoltată din lume în ceea ce priveşte acest tip de res­taurante cu servire ra­pidă, apetitul consu­ma­torilor locali pen­tru burgeri, pui pră­jit, gogoşi sau pizza fiind pe măsură.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO