Afaceri de la zero

ZF Afaceri De La Zero, un proiect care aduce în lumină adevărata luptă de creştere în business

01.01.2024, 16:09 Autor: Mădălina Dediu Panaete

Anul 2023 a adus în micul platou ZF Afaceri de la Zero antreprenori de la care zilele acestea v-aţi cumpărat bijuterii, băuturi, ciocolată, decoraţiuni sau pur şi simplu i-aţi pus pe lista de idei „wow” pe care le-aţi descoperit. Antreprenori care fie se luptă cu marile branduri pe rafturile magazinelor, fie încearcă să intre în marile reţele sau pur şi simplu ajung la consumatorul final prin site-ul propriu sau prin târguri de profil. Iar lupta aceasta este cea care mi-a rămas în minte după mai bine de 40 de interviuri pe care le-am avut faţă în faţă sau prin intermediul Zoom cu micii antreprenori.

Am descoperit antreprenori care abia au intrat în lumea afacerilor sau au deja câţiva ani de activitate.

Am descoperit tineri care nu aveau deloc experienţă într-o companie sau în business şi cu toate acestea au avut curaj.

Am descoperit tineri care au avut curaj să plece din mari companii care să-şi îndeplinească visul.

Am descoperit branduri sustenabile, tineri care vor să aducă altceva decât există pe piaţă şi să şi aibă grijă de mediu.

De exemplu, Alexandru Cristinoi , care a create un business sustenabil – brandul favr., care realizează snacksuri sănătoase din pulpă de fructe, legume, nuci, dar şi din malţ de bere de la producători din domeniu.

Aici este povestea lui relatată chiar de el în studio-ul ZF Afaceri de la Zero.

Iar printre zecile de poveşti scrie anul acesta a fost şi cea a două antreprenoare care merg cumva contra curentului de cărţi audio şi digitale şi au creat Tai-Mălai cu Poveşti, o platformă de consultanţă şi recomandări de cărţi pentru copii.

Iulia Scutaru Ghiţescu şi Anamaria Ghiţescu au insuflat pasiunea pentru cărţi şi fetelor lor, iar martore ale acestei pasiuni stau bibliotecile care au devenit neîncăpătoare. Citind atât de multe cărţi şi având şi feedbackul copiiilor lor s-au gândit să lanseze o platformă prin care să ajute şi alţi părinţi, bunici sau mătuşi să aleagă cărţi pentru copii cu vârsta de până la zece ani.

Scutaru Ghitescu Iulia PFA a luat naştere cu ajutorul BT Stup, un spaţiu fizic şi virtual, dedicat susţinerii comunităţii antreprenoriale, indiferent de banca la care antreprenorii sunt clienţi.

Povestea lor este aici.

 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania