Afaceri de la zero

www: Cum sa faci o cercetare de piata fara costuri majore

16.10.2000, 00:00 Autor: Cosmin Ghinea


Internetul este in prezent cea mai rapida solutie pentru a afla care sunt preferintele clientilor si mai ales care sunt reclamatiile acestora vis-a-vis de o caracteristica sau alta a unui produs sau serviciu. In ultima vreme, au aparut tot mai multe site-uri in care clientii dintr-o tara sau alta iti pot spune parerea despre un produs/serviciu sau pot cere despagubiri in cazul in care considera necesar.

Site-uri precum www.compaints.com aduc in plus fata de alte asemenea adrese virtuale, in care un consumator isi inregistreaza punctul de vedere, si posibilitatea listarii tuturor plangerilor despre un produs sau altul.

Cu alte cuvinte, un manager poate afla destul de repede care sunt lucrurile care nu plac clientilor. Iar daca este luat in calcul si profilul celor care navigheaza deobicei pe Internet se poate obtine un profil destul de exact al preferintelor acelor segmente de consumatori.

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania