Afaceri de la zero

Vand numai branduri internationale

26.05.2009, 15:47
Pentru Daniela Prisecari si Andreea Chelaru, fondatoarele distribuitorului de mobilier high class 4 For Style, decizia de a se lansa in iulie anul trecut pe piata obiectelor de mobilier de lux din Romania prin deschiderea unui showroom in capitala a fost una strategica. "Avand in vedere potentialul de crestere al segmentului high class din Romania si nevoia pentru obiectele de mobilier de calitate inalta destinate acestui segment am dorit sa aducem pe piata autohtona branduri internationale", spune Daniela Prisecari, general manager 4 For Style.
Absolventa a Facultatii de tehnologie chimica organica din cadrul Institutului Politehnic Bucuresti, Daniela marturiseste ca nu avea experienta in business, dar avea expertiza tehnica in domeniul materialelor celulozice si din piele, prin absolvirea unor cursuri postuniversitare in domeniu.
Investitia initiala pentru lansarea afacerii a fost de 400.000 euro, dintre care 380.000 de euro au fost cheltuiti pentru achizitionarea in iulie anul trecut a unui showroom cu o suprafata de 110 metri patrati in zona de nord a capitalei si 20.000 de euro in magazinul online.
Daniela Prisecari spune ca au intrat in contact cu primii furnizori in cadrul expozitiilor internationale de la Köln si Paris. In prezent compania pune la dispozitia clientilor o gama completa de mobilier si accesorii mobilier living, dining, mobilier pentru copii si tineret, accesorii textile pentru copii. "Vizam segmentul high class din Romania si avem in portofoliu branduri internationale precum Padua, Bullfrog, Glassfires, Biofireplaces, Small World cu conceptele Baby Made, HC Andersen si linia de accesorii. Am pus accentul pe obiectele de mobilier si accesorii de lux pentru copii, produse in Danemarca, conform normelor europene privind siguranta si nontoxicitatea produselor", mentioneaza Daniela Prisecari.
Momentan, compania comercializeaza produsele sale in showroomul din Baneasa, dar si prin intermediul magazinului online de mobila 44style.ro.
Site-ul este si primul canal prin care cele doua antreprenoare si-au propus sa atraga clientii.
 
O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania