Afaceri de la zero

S-a inspirat din „Afaceri de la zero"

26.05.2009, 14:20
Alexandru Catalin Mihaescu a infiintat in 2004 impreuna cu sotia compania de productie de bannere Immad Group Management. „Nu a fost deloc cum ne-am asteptat. Eu si sotia ne-am gandit cum sa incepem sa ne descurcam singuri si sincer m-a inspirat un articol chiar de la rubrica «Afaceri de la zero»", a declarat el.
Pentru a nu da faliment, s-au orientat si catre productia de site-uri si au transformat compania in agentie de publicitate.
Ulterior, agentia de publicitate s-a transformat in firma de productie, oferind preturile medii practicate pe aceasta piata. Pentru un print outdoor pe hartie preturile pornesc de la 4,5 euro/mp, iar pretul pentru realizarea unui site poate ajunge la 2.000 de euro. Gasirea primilor clienti a fost un proces costisitor si de lunga durata. „Sotia mergea pe la firme si incerca sa vanda produsele si serviciile noastre. Dupa sase luni nu vandusem nimic. Apoi gheata s-a spart si, dupa multe peripetii, am inceput sa avem si clienti". Compania a avut in 2007 o cifra de afaceri de circa 51.000 de euro.
 
O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania