Ziarul de Duminică

CARTEA DE ECONOMIE / Strategii, marketing si afaceri cu homari

CARTEA DE ECONOMIE / Strategii, marketing si afaceri cu homari
26.08.2009, 15:11 72
Richard Gay, Alan Charlesworth, dr. Rita Esen
Marketing on-line
O abordare orientata spre client
Editura All
 
O carte utila celor ce studiaza marketingul prin Internet, marketingul electronic sau afacerile electronice, ca parte a programelor specializate de marketing sau a programelor axate pe managementul afacerilor. Folosind studii de caz din lumea reala, ilustrate cu exemple de site-uri web existente, autorii prezinta concepte de marketing cunoscute – cum sunt mixul de marketing si comportamentul cumparatorilor – si le discuta din perspectiva on-line. Un capitol intreg este dedicat motoarelor de cautare, tinandu-se cont de rolul lor crucial in construirea traficului pe site si a marcii on-line. De asemenea, este inclus si un capitol despre dezvoltarea site-urilor web, plasat in context de marketing. O carte utila atat studentilor, cat si profesorilor. Traducere de Ion Costache.
 
Bill Bishop
Cum sa vinzi un homar
Secretele unui antreprenor de succes
Editura All
 
Cartea este un ghid de afaceri, insa nu unul obisnuit. Autorul inlocuieste discursul cu mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor si care ofera invataturi utile si solutii la problemele des intalnite. Dificultatile pe care trebuie sa le depaseasca proprietarii de mici afaceri sau cei care activeaza in domeniul marketingului sunt rezolvate intr-o maniera hazlie si neasteptata. Traducere de Marilena Iovu.
 
Lawrence G. Hrebiniak
Strategia in afaceri
Implementarea si executarea eficienta
Editura All
 

Un ghid pentru a pune in practica strategia de afaceri. Cartea ofera solutii detaliate, integrate, pentru ca strategia sa dea roade; informatii primare, furnizate de manageri care se confrunta cu problemele reale de implementare si reusesc sa le rezolve; metode de coordonare, stimulente, mecanisme de control si altele; instrumentele implementarii unei culturi organizationale care sa sustina strategia; un studiu de caz complet de aplicare in domeniul fuziunilor si al achizitiilor. Autorul este membru al departamentului de management al Whorton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania, din 1976. Traducere de Gabriela Camelia Cristea. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO