ZF Private health

ZF Private Health. Roxana Nedelcu, cofondatoarea Derma360 Bucureşti: Cred în progresul tehnologic şi în ceea ce ne va aduce el, munca tuturor va deveni mai eficientă

03.11.2023, 10:00 Autor: Georgiana Mihalache

Clinica Derma360 din Bucureşti s-a dezvoltat treptat, bazele fiind puse de o echipă de medici dermatologi în 2015  În 2023, ţinta pentru business este să ajungă la 250.000 euro, în creştere cu circa 30-40% faţă de anul anterior.  În total, 17 persoane lucrează în cadrul Derma360, iar numărul de pacienţi ajunge la 5.000 pe an.

Clinica Derma360 din Bucureşti, specializată pe servicii dermatologice, a avut o creştere constantă în ultimii ani, iar investiţiile au continuat, atât în resursa umană, în cursuri de formare, cât şi în echipamente medicale care să uşureze munca medicilor. Ţinta pentru business în 2023 este de 230.000-250.000 euro cifră de afaceri, ceea ce ar însemna o creştere de 30-40% faţă de anul trecut.

„Din punctul de vedere al businessului, în 2023 a fost o creştere constantă, aşa cum a început încă din 2019, a fost un an asemănător cu ulti­mii trei ani, însă din punctul de vedere al evenimentelor care au avut loc nu a fost foarte uşor. Am avut şi câteva provocări, costurile materialelor au crescut, a existat şi o evoluţie a salariilor şi am încercat să realizăm o creştere cât mai mică a preţurilor serviciilor din clinică, în aşa fel încât pacienţii să nu fie afec­taţi“, a spus medicul Roxana Nedelcu, cofondatoare a Derma360.

Medicul crede că tehnologia este cea care va face diferenţa, inclusiv în medicină, un domeniu în care profesioniştii acumulează mult stres.

„Tehnologia va fi un lucru foarte important, cred foarte mult în progresul tehnologic şi în ceea ce ne va aduce el, că munca tuturor va deveni mai eficientă şi stările de epuizare care se asociază acum de multe ori cu activitatea medicală, supraîncărcarea, vor dispărea mulţumită progresului tehnologic“, a mai spus Roxana Nedelcu.

Ea are o echipă de 17 oameni, constantă de la an la an, şi spune că dermatologia este una dintre specializările „vedetă“ pentru tinerii studenţi la medicină, având oportunităţi de creştere în această ramură.

„Printre realizările pe care pe care aş vrea să le menţionez se numără în primul rând cele care ţin de resursele mane. „Super puterea“ clinicii noastre este cea care se referă la echipă. Am investit în cursuri de formare, pentru discuţia cazurilor, pentru perfecţionare. Şi, desigur, au existat şi investiţii în materiale, echipamente care în momentul de faţă sunt absolut necesare unei funcţionări optime a clinicii“, a mai adăugat Roxana Nedelcu.

Anual, peste 5.000 de pacienţi ajung la Derma360 pentru consult şi tratament, iar un lucru observat de reprezentanta clinicii este un nivel mai ridicat de educaţie al pacienţilor, care încep să ajungă la dermatolog de la primele semne de schimbări pe piele. Printre cele mai dese afecţiuni diagnosticate la clinică se numără tumorile de piele, infecţiile, reacţiile alergice, dar şi acneea, rărirea părului sau problemele unghiilor.

„Avem o sală de intervenţii, putem să efectuăm şi proceduri atunci când este nevoie. O parte dintre ele se încadrează la micile proceduri chirurgicale, adică efectuăm excizii, cauterizări, chiuretări, crioterapie, iar pe de altă parte există şi acest interes pentru ramura dermato-estetică“, a mai spus Roxana Nedelcu.

Ea a precizat că dezvoltarea unei clinici porneşte de la pasiunea pentru a ţngriji oamenii, pentru a căuta răspunsuri la problemele şi întrebările lor. La acest aspect se adaugă şi mesajele care să ajungă la pacienţi pentru a înţelege importanţa prevenţiei, să se prezinte la medic înainte ca o problemă să se agraveze.

„Una dintre recomandările care rămâne în continuare prioritară şi care nu este foarte bine respectată este legată de expunerea la soare. Lumea asociază nevoia de foto-protecţie cu vacanţele, cu statul la plajă. Încă nu sunt suficient de multe persoane care să asocieze cu activitatea noastră zilnică. Trebuie să conştientizăm că măsurile de foto-protecţie ar trebui să facă parte din rutină zilnică şi oamenii să vină la consult“, a concluzionat medicul Roxana Nedelcu.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria