ZF Private health

ZF Private Health. Kostas Koutsioukis, clinica Dermashape din Bucureşti: Cererea este foarte mare pentru chirurgie dermatologică şi estetică. Clinica a fost fondată în 2011 şi este specializată în dermatologie oncologică (chirurgie Mohs) şi estetică

09.09.2022, 08:30 Autor: Mirabela Tiron

Dezvoltarea sistemului privat a permis realizarea unor operaţii care se pot face în ambulatoriu, fără să fie nevoie de o internare, iar adresabili­tatea pentru aceste servicii a crescut mult mai ales în dermatologie.

„Cererea este foarte mare pentru chirurgie dermatologică şi estetică, iar asta se datorează unui  marketing me­dical bine făcut în aceste domenii, mai ales pe estetică“, a spus medicul der­matolog Kostas Koutsioukis, fonda­torul  clinicii de dermatologie Der­mashape din Bucureşti în cadrul emisiunii ZF Private Health, realizată de ZF în parteneriat cu Banca Tran­silvania şi Regina Maria. Clinica a fost fondată în 2011 şi este spe­cializată în dermatologie oncologică (chirurgie Mohs) şi estetică. „Oferim toate servi­ciile dermato­logice, de la consultaţii simple, la pro­ce­duri ce se încadrează în chirugia der­matologică. Când am des­chis cabinetul am vrut  să avem un mix de dermato­logie procedurală, chi­rur­gi­cală şi este­tică, în fiecare zi vedem 30 de pacienţi la consultaţii, controale, ope­raţii şi proceduri estetice“, a mai spus el.

Adresabilitatea pentru aceste intervenţii a crescut foarte mult, a mai adăugat el.

„Evoluţia este foarte dinamică. Dacă acum 15-20 de ani domeniul privat făcea primii paşi mai evidenţi în România astăzi pot spune că dezvoltarea este foarte rapidă, noutăţile ajung prima oară la privat şi apoi la stat, toate depind de specialitatea medicală, de forma de organizare. Sunt foarte încântat că evoluţia este rapidă“.

În afară de cabinete medicale individuale apar clinici medicale care se adresează unei specialităţi medicale, unui organ, unui anume procedeu, „apare o supraspecializare care încercă să acopere tot progresul medical“.

Concurenţa este destul de mare pe piaţa serviciilor dermatologice. „Am destui pacienţi în afara Bucureştiului, a crescut numărul pacienţilor cu asigurare privată. (É)

Noi ne-am focalizat în chirugie dermatologică şi Mohs, investiţiile se referă la echipamente performante, la laborator şi sala de operaţie. Evoluţia unui cabinet ar însemna să trec la o clinică mai mare, la o asociere cu doi colegi pentru a avea putere mai mare financiară pentru a face o clinică“.

Pe piaţa serviciilor medicale din Capitală mai este prezent grupul de clinici Bio-Medica International, clinica Dr. Leventer Center şi alte companii.

Servicii medicale pe dermatologie oferă şi cei mai mari jucători din piaţa privată de sănătate, reţeaua Regina Maria, MedLife, Medicover, Sanador, jucători care au reţea de zeci de clinici în Capitală şi în marile oraşe din ţară, cu spitale şi laboratoare.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria