ZF Private health

ZF Private Health. Georgiana Andrei, director de vânzări, Divizia de Abonamente din cadrul reţelei Regina Maria: Avem 760.000 de abonamente medicale, o creştere de 20% în 2022 faţă de 2021

13.01.2023, 00:06 Autor: Georgiana Mihalache

Peste 2 milioane de abonamente medicale sunt în piaţă, dintre care reţeaua Regina Maria are 760.000 de abonamente.

Piaţa abonamentelor medicale, unul dintre cele mai căutate beneficii extrasalariale, este în creştere, iar două trenduri principale în acest domeniu sunt pachetele care includ servicii de psihoterapie şi de prevenţie, românii acordând mai multă importanţă stării de sănătate. Acest lucru transformă şi piaţa şi îi determină pe operatorii medicali să se adapteze, a spus Georgiana Andrei, director de vânzări, Divizia de Abonamente din cadrul reţelei Regina Maria, la emisiunea ZF Private Health.

„Faptul că toată lumea s-a uitat la zona de sănătate s-a tradus şi într-un interes ridicat pentru companii. Regina Maria are în acest moment 760.000 de abonamente, cu o creştere faţă de 2021 de 80.000 de abonamente doar anul trecut. Şi această creştere pe care noi o vedem, de 20%, este generată de mai multe companii care doresc să aducă abonamente angajaţilor lor şi de companiile care deja aveau abonamente şi au dorit abonamente din ce în ce mai complexe“, a spus Georgiana Andrei.

În ultimii ani, angajaţii din zona „blue collar“ din fabrici au început să beneficieze din ce în ce mai mult de abonamente, iar din portofoliul reţelei Regina Maria, jumătate dintre abonaţi fac parte din această categorie.

În plus, companiile mici şi mijlocii, cu până în 50 de angajaţi, au cerut abonamente medicale pentru oamenii din echipe.

Peste 10.000 de companii sunt în prezent în prortofoliul reţelei Regina Maria în divizia de abonamente medicale, din toate domeniile de activitate, de la IT&C, la banking, retail, FMCG şi fabrici.

„Principalul beneficiu al abonamentului este cel de economisire. Al doilea aspect relevant este zona de prevenţie. Abonamentul joacă şi rolul de a-ţi aminti că trebuie să mergi la medic. Noi vedem că abonaţii noştri merg la medic de trei ori mai mult decât merg cei care nu sunt abonaţi. Aplicaţia noastră pune într-un singur loc tot dosarul medical al pacienţilor şi îşi pot găsi informaţiile. Din perspectiva abonatului, aplicaţia arată cât au economisit pacienţii pe abonament, cu fiecare analiză, consultaţie“, a mai spus Georgiana Andrei.

Ca zone, companiile din marile oraşe sunt fruntaşe la cererea de abonamente medicale, însă în ultimii ani acest beneficiu a început să se răspândească în restul zonelor neacoperite. Cei mai importanţi poli ai abonamentelor pentru reţeaua Regina Maria sunt Bucureşti, Cluj, Braşov, Timişoara, Iaşi, Constanţa, dar şi oraşe ca Bacău, Craiova.

„Universul abonatului s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. Pe de o parte, zona de psihoterapie care s-a dezvoltat mult, pentru că wellbeing-ul angajaţilor este direct legat de performanţa companiilor şi atunci companiile au simţit nevoia să investească pe această zonă. Terapia nu este nu este un proces ieftin. Cea de-a doua zonă este legată de prevenţie prin intermediul screening-urilor de cancer. Cancerul este o boală cu o incidenţă mare în România“, a mai precizat Georgiana Andrei.

Ea a completat că abonamentul ajută pacienţii să economisească, fiind servicii medicale de care beneficiază gratuit sau sunt reduse, iar în contextul în care sănătatea va rămâne permanent un aspect important pentru angajaţi, cererea pentru abonamente va continua să crească.

 


ZF Private Health. Un proiect realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Băncii Transilvania şi al reţelei de sănătate Regina Maria,  care include emisiuni săptămânale pe teme de sănătate. Emisiunile vor aduce la aceeaşi masă jucători din piaţa de sănătate privată de la nivel naţional.



 

 

 

 

 



 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria