ZF Private health

ZF Private Health. Dragoş Tudorache, managing partner al Neuroaxis: „Ne aşteptăm să încheiem 2022 cu afaceri de 2 mil. euro, odată cu noul sediu am mărit capacitatea“

04.11.2022, 00:06 Autor: Georgiana Mihalache

♦ În 2022, la cinci ani de la înfiinţare, activitatea din Clinica Neuroaxis s-a mutat într-un nou sediu, tot în Capitală, după o investiţie de 3 milioane de euro.

Anul 2022 ar putea aduce o creştere de 100% la cifra de afaceri pentru Neuroaxis, clinică medicală deschisă în urmă cu cinci ani în Bucureşti. Astfel, Dragoş Tudorache, managing partner al Neuroaxis, aşteaptă 2 mil. euro afaceri la finalul acestui an, în urma creşterii gamei de servicii, printre care şi pariul pe zona de imagistică medicală.

„Anul 2022 fost unul al extremelor. Am schimbat sediul în care ne aflam, am extins clinica şi gama de servicii. Am reuşit să ne cvatruplăm capacitatea şi asta a implicat mult efort, multe provocări. Pe lângă serviciile pe care le aveam anterior - cele de ambulatoriu şi investigaţiile pe care le făceam, am integrat şi un serviciu de imagistică complex şi suntem aproape gata să finalizăm zona de spitalizare de zi, adresată pacienţilor cu afecţiuni neurologice, dorim inclusiv să accesăm programe naţionale“, a spus Dragoş Tudorache, managing partner al Neuroaxis, în cadrul emisiunii ZF Private Health.

El conduce Neuroaxis alături de medicul Dan Mitrea, fondatorul companiei, şi de familia Pătrăşcanu, de numele căreia este legat liderul pieţei de curierat Fan Courier.

Printre provocări, reprezentantul Neuroaxis a menţionat şi creşterea preţurilor la materialele de construcţii, dar şi întârzieri în livrarea consumabilelor, care au mai frânat planurile de mutare în sediul nou. Investiţia totală în acest proiect a fost de aproximativ 3 milioane de euro, în amenajare, echipamente, dar şi în softuri şi resursa umană.

„Costurile au reprezentat o provocare pentru noi, ca pentru toată lumea. Totul s-a scumpit  şi am avut întârzieri în finalizarea spaţiului, dar şi la consumabile ulterior. Creşterea personalului implică automat o refacere a fluxurilor, gândirea schemei pe care o aveam până acum. Odată ce creşti, dacă lucrurile nu sunt bine formalizate şi puse la punct, riscă să scape de sub control“, a mai spus Dragoş Tudorache.

În total, 55 de angajaţi numără Neuroaxis în prezent, iar în urma investiţiei de anul acesta, cel mai mult au crescut angajările în domeniul medical, urmat de cel administrativ.

 Creşterile de preţuri din piaţă s-au văzut şi în costurile cosultaţiilor şi ale intervenţiilor, care s-au mărit şi în cazul Neuroaxis, la fel ca în alte clinici şi reţele private.

„Momentan nu colaborăm cu Casa pe nici un fel de servicii pe care le avem. Tatonăm această idee. În cazul în care o să constatăm că este rentabil cu siguranţă o să contractăm servicii cu Casa“, a mai spus reprezentantul Neuroaxis.

Planurile pentru anul 2023 urmăresc o creştere cu 50% a cifrei de afaceri faţă de anul acesta, ceea ce ar duce afacerile companiei la circa 14-15 mil. lei, din calculele ZF.

„Strategia noastră este să rămânem un singur centru, nu ne dorim mai multe unităţi.  Noi suntem un jucător mic, nu avem nicio tendinţă de extindere momentan şi nici nu avem planul de a vinde sau de a ne alătura unui grup mai mare. Sperăm ca această consolidare din partea companiilor mari să ajute la o standardizare a pieţei şi ne bucurăm că industria creşte“, a mai precizat Dragoş Tudorache.

El crede că o potenţială criză economică nu va ocoli sectorul medical privat, chiar dacă se aşteaptă ca impactul să fie unul mai mic în comparaţie cu alte domenii de activitate.

„Echipa de bază este aceeaşi, cu nucleul cu care am pornit, lucrăm împreună de cinci ani, deja, ne cunoaştem, ne specializăm continuu, mergem regulat la cursuri, ne consultăm, nu luăm decizii unilaterale. Considerăm că o afacere nu poate fi crescută decât în echipă“, a concluzionat Dragoş Tudorache.


ZF Private Health

Un proiect realizat de Ziarul Financiar  cu sprijinul Băncii Transilvania şi al reţelei de sănătate Regina Maria, care include emisiuni săptămânale pe teme de sănătate. Emisiunile vor aduce la aceeaşi masă jucători din piaţa de sănătate privată de la nivel naţional.

 

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria