ZF News

Topul asigurătorilor după reclamaţiile primite de la clienţi

Topul asigurătorilor după reclamaţiile primite de la...

Autor: Ciprian Botea

09.03.2015, 07:30 3374

La RCA cel mai reclamat aspect este cel legat de neplata sau plata parţială a despăgubirilor

Euroins, Astra şi Allianz-Ţiriac au cumulat în primele două luni din acest peste 1.200 de pe­­tiţii şi reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi, adică 65% din totalul plângerilor formulate împotriva celor mai mari zece companii de asi­gurări generale. Asigurătorii mari au con­sem­nat în ianuarie şi februarie circa 1.800 de reclamaţii, potrivit datelor de pe site-urile pro­prii. Media lunară este însă în scădere cu 32% comparativ cu nivelul de anul trecut, arată calculele efectuate de ZF.

Cele mai multe petiţii au fost înregistrate de Astra, companie aflată în administrare specială, cu un total de 485 de plângeri în primele două luni. Media lu­na­ră este în scădere cu 15% faţă de 2014. Astra a luat astfel locul Euroins, deţinută de gru­pul bul­gar Eurohold, care a fost compania cu cei mai mulţi clienţi nemulţumiţi anul trecut (o me­die lunară de 451 de petiţii), dar care a re­uşit o reducere a numărului plângerilor cu 56% anul acesta. Astra şi Euroins au şi cea mai mare pondere a petiţiilor întemeiate, de circa 70%.

Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie locală de asi­gu­rări, se situa după primele două luni pe locul al treilea după numărul de reclamaţii, după o creştere cu 14% a nu­mă­rului de clienţi nemulţumiţi comparativ cu media lu­nară din 2014. Compania a primit aproape 350 de re­cla­maţii în primele două luni, cu o rată de 39% a pe­ti­ţi­ilor întemeiate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO