Suzuki România, biroul local al mărcii nipone, vizează o creştere a vânzărilor de aproape 40%, avans susţinut de lansarea noii generaţii a SUV-ului Vitara.
„Anul acesta vizăm o cotă de piaţă cuprinsă între 1,5 şi 1,7%, faţă de 1,5% anul trecut“, au spus oficialii Suzuki România. În cazul în care vânzările de autoturisme urcă în acest an spre 100.000 de unităţi, brandul japonez ar comercializa până la 1.700 de maşini, faţă de 1.223 de unităţi anul trecut, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
„Estimăm că vom livra în acest an aproximativ 350 de modele Vitara şi avem deja 50 de precomenzi pentru acesta, toate în versiune 4x4 Allgrip“, a spus Eugenia Peruzzare, directorul de marketing al companiei. Primele Vitara au ajuns de săptămâna trecută la dealeri, iar lansarea comercială oficială va avea loc la 1 aprilie.