ZF News

Îmbuteliatorul AQUA Carpatica investeşte 20 de milioane de euro în creşterea producţiei „Până la finalul lunii mai vor fi active încă trei linii de producţie”

Jean Valvis, preşedintele Valvis Holding, grupul care deţine brandul de apă minerale AQUA Carpatica, spune că în această perioadă a observat o creştere de 250-300% a vânzărilor, avans pe care nu-l pune doar pe seama cumpărăturile în creştere ale românilor cauzate de coronavirs, ci şi pe creşterea notorietăţii brandului.

„Lucrăm la capacitate maximă. Anticipam această creştere dar nu neapărat din cauza coronavirusului, ci datorită creşterii vizibilităţii brandului. Investim 20 de milioane de euro în extinderea fabricii, până la finalul lunii mai vor fi active încă trei linii de producţie în fabrică”, a declarat Jean Valvis.

El spune că producătorul şi-a luat toate măsurile pentru protejarea angajaţilor şi, în ciuda faptului că companiile din industria alimentară sunt obişnuite cu normele de igienă la superlativ, a intensificat controalele şi normele de igienă şi protecţie a angajaţilor pentru a garanta continuitatea producţiei.

Datele analizate de compania de cercetare de piaţă Market Vector arată că românii consumă anual în medie 87 de litri de ape minerale, sub media Uniunii Europene de 117 litri. În general, consumul de apă îmbuteliată este mare în perioada verii.

Conform datelor furnizate anterior de Jean Valvis, AQUA Carpatica a avut în 2018 vânzări de 74 milioane de euro, brandul fiind distribuit pe 14 pieţe externe.

 
 
 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.