După ce au deschis cafeneaua M60 din zona Amzei din Capitală, acum proprietarii acesteia pariază pe Kane, un restaurant cu specific românesc, în care au investit 450.000 de euro.
„Noi ne-am propus să arătăm că sfecla, păstârnacul, păstrăvul, sunt extrem de cool. E mai uşor să faci rost de ton proaspăt din Japonia decât de peşte din Marea Neagră. E incredibil de mare efortul să faci rost de ingrediente de calitate, avem 2-3 opţiuni maximum, majoritatea se duc la export“, a spus Răzvan Crişan, cofondator M60.
Antreprenorul vorbeşte despre un paradox întâlnit în România, în condiţiile în care, susţine el, avem o ţară în care se găsesc ingrediente excepţionale, dar producătorii foarte buni, de vită, ciuperci, ouă, etc, trimit toată producţia la export.
„Am putea să luăm păstârnac de la polonezi, dar credem foarte mult în ceea ce numim un business onest. Noi avem o gamă extrem de variată de ciuperci în România şi trebuie să ne rugăm de producători să ne dea nişte lăzi. Ei exportă la capacitate maximă, au promisiuni de export pe ani şi ani.“