ZF Live

ZF Live. Ovidiu Ghiman, cofondator al platformei de crowdfunding Ronin: Vrem să avem între 50 şi 100 de campanii de finanţare pe an, desfăşurate de companii din România dar şi din regiune, şi să creăm o comunitate extinsă de investitori şi mentori

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.01.2022, 16:00 846

♦ Suma minimă pe care antreprenorii o pot ridica în urma unei campanii pe platforma Ronin este de 50.000 de euro ♦ Tichetul minim pentru investiţii în campaniile desfăşurate pe platforma Ronin este de 100 de euro.

Platforma Ronin, prin care atât start-up-urile cât şi companiile aflate în alte stadii de dezvoltare pot lansa campanii de finanţare prin crowdfunding, are ca obiectiv să înregistreze între 50 şi 100 de campanii pe an, desfăşurate atât de companii româneşti cât şi de jucători din regiune.

„Ne propunem să avem între 50 şi 100 de campanii de finanţare pe an. Piaţa, în momentul de faţă, este destul de încălzită. Sunt companii care au deschis piaţa. Nu ne uităm doar la companii din România, ne uităm şi la companii din regiune. Ne propunem ca pe lângă cele 50 – 100 de campanii, să creăm şi o comunitate extinsă de investitori. Ne aşteptăm să creăm în jurul nostru un număr semnificativ de mentori şi experţi care să sprijine ecosistemul de start-up-uri să îşi atingă obiectivele“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Ovidiu Ghiman, cofondator al platformei de crowdfunding Ronin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO