ZF Live
Caută doar în titlu
ZF Live

ZF Live. Mihai Tănase, head of Digital&CRM Dacia & Renault România: Un client ajunge în showroom de aproximativ 1,5 ori înainte de a achiziţiona o maşină, iar cea mai mare parte a documentării s-a mutat în online. În viitor vom vedea o versiune hibridă – online şi offline – a comerţului auto

♦ Cumpărătorul petrece nu număr mare de ore pe internet pentru a se familiariza cu produsul, specificaţiile tehnice, dotările sau preţul ♦ Întrebările cele mai frecvente adresate în mediul online de către clienţi sunt: cum pot obţine finanţare, câte rate trebuie să achite, ce valoare are avansul sau dacă sunt sau nu eligibili ♦ Maşinile achiziţionate online pot fi livrate oriunde.

Vânzarea automobilelor în mediul online şi livrarea acestora fără interacţiunea cu personalul din showroom se află într-o continuă creştere, conform lui Mihai Tănase, head of Digital&CRM Dacia & Renault România, iar de asemenea, procesul de pre-order, pentru un model care încă nu a fost lansat, devine din ce în ce mai popular la nivel mondial. Cei mai mulţi dintre clienţi au îmbrăţişat această inovaţie de pe piaţa auto, dar în continuare există şi cei care preferă variantă fizică, de prezentare în showroom, întrucât, în viitor, va exista o versiune hibridă a comerţului auto.

„Industria se află într-o continuă transformare şi ceea ce vedem pe termen lung este faptul că mediul digital şi zona de e-commerce vor schimba felul în care se comercializează maşinile. Vor exista clienţi care vor avea nevoie de consultanţă, dar şi clienţi care vor alege simplitatea, transparenţa şi viteza. Am primit confirmarea că maşinile se pot vinde online în urmă cu trei ani, la lansarea noului Duster, atunci când primele 100 de maşini au fost vândute online, printr-o rezervare în prealabil. Astfel, am observat că există o piaţă de vânzări a maşinilor în mediul online în România, iar în 2018 am lansat platforma de e-commerce pentru Dacia, depăşind 2.600 de clienţi care au ales să cumpere o maşină online”, spune Mihai Tănase, head of Digital&CRM Dacia & Renault România, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.