ZF Live

ZF Live. Laura Ţeposu, CEO Libris: Cărţile au fost la concurenţă cu Netflix, Facebook sau Zoom. În 2020, Libris a avut o cifră de afaceri de 65 mil. lei, iar partea de online, care reprezintă 95% din business, a avut o creştere de 24%

Autor: Alexandra Matei

31.03.2021, 18:00 275

Pandemia a scos la iveală un top al preferinţelor românilor în materie de cărţi, în care s-au regăsit diverse do­menii. Astfel, după spusele Laurei Ţeposu, CEO al librăriei online Libris, de la începutul pandemiei, cei mai mulţi dintre aceştia au optat pen­tru cărţile de beletristică, cărţile thriller, cărţile de dezvoltare perso­nală şi cărţile pentru copii.

„S-a citit foarte multă beletristică. În perioada de incertitudine, anul tre­cut, s-a citit thriller, întrucât apăreau în top cărţi precum Ciuma, iar lumea era cu­rioasă să citească despre astfel de su­biecte. S-au citit foarte mult cărţi de dez­voltare personală. Dez­vol­tarea per­sonală este psihologia prac­tică, pe în­ţelesul tuturor, iar acest trend a venit odată cu perioada în care noi am avut ne­voie să înţelegem ce este cu noi, să ne regrupăm şi să ne centrăm. Astfel, am căutat ajutorul în di­verse locuri, cum ar fi cărţile de acest gen. În top au fost şi cărţile pentru copii, mai ales în lu­nile de lockdown. Puzzle-ul, tot­oda­tă, a fost în creştere. Probabil foarte mulţi au citit şi ce aveau prin biblio­te­că. Pot spune că, anul trecut, cărţile au fost la concurenţă cu Netflix, Face­book sau Zoom“, a declarat Laura Ţeposu, CEO al libră­riei online Libris, în ca­drul emisiunii online de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO