ZF Live

ZF Live. Iulian Stanciu, CEO al eMAG: Am angajat 500 de oameni pentru a susţine cererea de Black Friday

Autor: Ştefan Stan

17.11.2016, 00:07 29492

Emag, cel mai mare jucător din piaţa de e-commerce din România, se aşteaptă de vânzări de peste 250 de milioane de lei de Black Friday anul acesta, eveniment pentru care a pregătit un milion de produse şi a angajat 500 de persoane, a declarat Iulian Stanciu, CEO emag, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Ne-am pus o ţintă de 250 mil. lei. La cum vedem evoluţia interesului, este posibil să depăşim ţinta. Estimăm că vom avea undeva la 7 milioane de vizite pe site. Credem că vom avea undeva la 350.000 de clienţi care vor cumpăra. Noi estimăm că în jur de 30% dintre vânzări vor fi de pe mobil“, a spus Stanciu. 

Anul acesta, emag a pregătit pentru Black Friday 40.000 de televizoare, 50.000 de smartphone-uri şi aproape 20.000 de frigidere. Pentru livrarea produselor, anul acesta eMAG va lucra cu şase companii de curierat, faţă de anul trecut, când a lucrat cu trei. „Avem zona de curierat, avem cele 11 showroomuri eMAG, de unde clienţii pot veni şi ridica produsele. Suntem bine pregătiţi şi în zona de tradiţional. Avem televizoare de diagonale mari de reduceri de 5.000 de lei. Avem peste 100.000 de seturi de par­fu­muri, 100.000 de jucării, 100.000 de scutece. Ne aştep­tăm să livrăm toate comenzile în zece zile“, a spus Tu­dor Manea, directorul general al eMAG România.

Black Friday va începe la eMAG vineri dimineaţă, mai devreme decât anul trecut. Anul trecut Emag a dat startul la la 08:10, iar reducerile se încheie la sfârşitul zilei de vineri, 00:00.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO