ZF Live

ZF Live. Helian Redai, Porsche Finance Group: Abonamentele auto sunt o nişă în acest moment, dar pot să devină una dintre modalităţile importante în viitor

Autor: Iulia Apostoiu

13.07.2021, 17:45 568

Helian Redai, head of sales & marketing Porsche Finance Group (PFG), spune că piaţa mobilităţii se schimbă, apar noi modele economice, care provoacă firmele să se adapteze şi să inoveze constant.

„Generaţiile tinere sunt din ce în ce mai interesate de aspectul practic, de mobilitatea pe care ţi-o procură maşina, ei nu mai doresc o achiziţie a unui vehicul, ci doresc doar beneficiul care rezidă din utilizarea acestuia: mobilitatea“, a spus Helian Redai în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Compania lansează un nou produs de abonament auto prin care clienţii pot alege maşini ale concernului Volkswagen, mai exact un lot de 45 de maşini în primă fază vor urma să fie folosite cu acest scop, urmând ca, într-o a doua fază, clienţii să poată alege dintr-un roll out complet cu acoperire naţională. Pentru utilizarea unei maşini din categoria de abonamente, clientul efectuează o singură plată pe lună, în această plată fiind incluse toate aspectele legate de utilizarea maşinii. Există trei tipuri de abonament cu durate minime contractuale de 3, 6 sau 12 luni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO