ZF Live

ZF Live. Gabriel Mîndruţ, director de vânzări, Serpico Trading: Oamenii au simţit nevoia să îşi îmbunătăţească meniul zilnic şi au cumpărat produse de restaurant. „Pe categoria de peşte, creşterile au fost de peste 45% la sfârşitul lunii iulie comparativ cuianuarie, iar pe hamburgeri au fost de peste 150%.“

Autor: Robert Manea, Ramona Cornea

03.08.2020, 18:55 208

Distribuitorul de produs congelate Serpico Trading a înregistrat o creştere cu 30% a volumului de vânzări după debutul pandemiei de COVID-19 în România, cele mai mari creşteri fiind înregistrate pe segmentul de peşte congelat şi pe cel de hamburgeri, afirmă Gabriel Mîndruţ, director de vânzări al companiei.

„Înainte de acest puseu de vânzări provocat de pandemia de COVID-19, piaţa de congelate era o piaţă matură. După excesul de cumpărare din perioada martie-aprilie, noi am simţit un plus în vânzări, dar nu atât de mult pe cât au simţit alte categorii. În cazul nostru, creşterile în volume au fost de 30%, iar valoric au fost de 35%“, a declarat Gabriel Mîndruţ în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO