ZF Live

ZF Live. Elena Andrei, DPD România, cu afaceri de 52 mil. euro în 2020: Comerţul online are o creştere de 10-13% în acest an, dar se vede şi o întoarcere la achiziţiile fizice. Dorinţa oamenilor de livrare în 24 de ore a crescut foarte mult

Autor: Iulia Apostoiu

28.06.2021, 16:45 228

Compania de curierat DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, şi-a majorat cifra de afa­ceri cu 39% în 2020 şi a ajuns la 52 de milioane de euro, iar în 2021 bugetul este construit pe un nou avans de 20%, spune Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager al DPD România.

Comerţul online, principalul vector de creştere pentru firmele de curierat în anul pandemiei,  are o creştere de doar 10-13% în acest an. „Este plăcerea aceasta de a merge într-un magazin fizic şi de a intra în conexiune cu alţi oameni. Cred că este ceva care ne e specific nouă, şi atunci trebuie să ne întoarcem la această plăcere“, a spus Elena Andrei în cadrul emisiunii de business online ZF Live.

Planurile pentru 2021 ale DPD România  includ continuarea investiţiilor în oameni, în sisteme de IT şi în depozite. „Lucrurile se întâmplă foarte mult automat, acum partea aceasta manuală nu prea mai există în curierat şi atunci continuăm planul de investiţii.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO