Retailerul de electro-IT devine astfel al treilea business antreprenorial cu afaceri peste pragul de 1 mld. euro, alături de Dedeman şi Catena (la nivel de grup, businessul fiind operat pe mai multe entităţi).
Altex, una dintre cele mai mari companii antreprenoriale româneşti, se aşteaptă, după trei decenii de activitate şi după traversarea a trei crize economice, la atingerea pragului de 1 mld. euro cifră de afaceri în 2020.
„Altex România este un business care a crescut odată cu piaţa din România, iar în momentul de faţă vorbim despre o creştere şi o maturizare a pieţei. Anul acesta avem această perspectivă a atingerii miliardului de euro şi probabil că în următorii 2-3 ani ne uităm şi la o extindere în regiune“, a declarat Dan Ostahie, proprietar şi CEO al Altex România, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.
Anul acesta, compania a înregistrat creşteri semnificative pentru produsele din zona de IT&C şi zona de bucătărie, dat fiind comportamentul şi nevoile clienţilor care au suferit modificări în timpul pandemiei.
Pandemia a evidenţiat apetitul pentru cele două categorii de produse, cele mai vândute fiind telefoanele, laptopurile, tabletele şi diverse electrocasnice, produse care să se muleze pe noile obiceiuri ale clienţilor, adaptate situaţiei actuale.