Cristian Sârbei a pornit Joy Pizza în septembrie 2018, cu o investiţie de 20.000 de euro, iar în timpul pandemiei businessul a accelerat astfel că antreprenorul s-a gândit să francizeze afacerea. În 2020, Joy Pizza a ajuns la o cifră de afaceri de 150.000 de euro, iar proprietarul spune că un astfel de business este profitabil când ajungi la o medie de cel puţin 100 de pizza livrate zilnic.
„Într-un business mic e mult mai uşor de controlat calitatea produsului şi a serviciului, deopotrivă, pentru că astea sunt cele două lucuri foarte importante când vorbim de piaţa de livrări. Businessurile mari fac acelaşi lucru, dar de multe ori scapă din vedere multe aspecte, nefiind controlate. Noi ne focusăm doar pe pizza. Ca să iasă un produs de calitate, controlăm sistemul de livrări astfel încât să ne adresăm unei pieţe de proximitate“, a spus Cristian Sârbei, proprietar al Joy Pizza, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Joy Pizza vândut în jur de 80.000 de pizza până acum în cei trei ani.