ZF Live

ZF Live. Cătălin Munteanu, director executiv, aria clienţi persoane fizice, Raiffeisen Bank: Smart Market, ecosistemul creat de Raifeisen Bank, creează campanii în care clienţii persoane juridice pot vinde produse sau servicii clienţilor persoane fizice

Autor: Mircea Nica

21.02.2023, 17:00 229

Discounturile sunt de la 2-3 % până la 20-30%, deci depinde şi de comerciantul pe care pe care îl avem în aplicaţie Sunt comercianţi dispuşi într-adevăr să încerce cu discounturi mai mari Sunt alţii care sunt dispuşi să încerce oferte dedicate bazei noastre de clienţi, susţine Cătălin Munteanu.

Smart Market, noul eco­sistem dezvoltat de Raiffeisen Bank pentru clienţii persoane fizice şi juridice, vine cu cam­panii şi un model prin care persoanele juridice care sunt clienţi ai băncii pot promova produse sau servicii cu discounturi sau recompense doar pentru clienţii persoane fizice ai băncii, a spus Cătălin Mun­teanu, director executiv, aria clienţi persoane fizice, Raiffeisen Bank, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Smart Market presupune o aducere în a­celaşi loc a clienţilor noştri, atât persoane fizi­ce, cât şi persoane juridice, cu avantaje pentru ambele părţi. În principiu, acolo avem clienţi în marea majoritate persoanele juridice, dar ecosistemul este deschis şi clienţilor persoane juridice, care vin cu oferte speciale, cu oferte dedicate bazei noastre de clienţi persoane fizi­ce. Deci, practic, clienţii noştri digitali persoa­ne fizice din Raiffeisen Bank, care-n momen­tul de faţă numără undeva în jur de 1,25 mil. de clienţi, au acces prin aplicaţia Smart Market la o serie de avantaje care combină atât componenta de discounturi oferite de clienţii persoane juri­dice, care sunt parte din acest ecosistem, dar au acces şi la alte tipuri de recompense şi asta este o com­ponentă specifică aplicaţiei noastre“.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO