ZF Live

ZF Live: Alina Mitrică, B2B şi E-commerce manager Meli Melo. Retailerul de accesorii şi bijuterii Meli Melo se pregăteşte de extinderea internaţională printr-o nouă platformă online

Alina Mitrică, B2B şi E-commerce manager Meli Melo: „Nu privim diferenţa dintre online şi offline ca pe o competiţie. Pentru noi este un avantaj că oamenii au o platformă prin care se pot informa, ca apoi să îşi finalizeze cumpărăturile în offline.

Alina Mitrică, B2B şi E-commerce manager Meli Melo: „Nu privim diferenţa dintre online şi offline ca pe o competiţie. Pentru noi este un avantaj că oamenii au o platformă prin care se pot informa, ca apoi să îşi finalizeze cumpărăturile în offline.

Autor: Mircea Nica

19.08.2019, 09:34 349

♦ Brandul Meli Melo are în total 61 de magazine în România, Republica Moldova, Serbia şi Bulgaria.

Meli Melo Paris, conceptul românesc de retail lansat pe piaţă de aproximativ 25 de ani de antreprenori francezi, urmează să lanseze o nouă platformă online, care va putea deservi mai multe ţări, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live, Alina Mitrică , B2B şi E-commerce manager Meli Melo.

„Sunt diferenţe între clienţii online şi offline. Noi suntem un business mai mult de offline, dar urmează să luăm o nouă faţă a site-ului în două săptămâni printr-o platformă nouă. Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăzneţe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe România şi apoi să ne permită dezvoltarea internaţională. Această platformă va fi integrată penru a deservi mai multe ţări, iar la finalul lunii august, începutul lunii septembrie lansăm în România, urmând ca spre finalul anului să lansăm şi în alte ţări“, a spus ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO