ZF Live

ZF Live. Alina Iacomi, ING Bank România: În ultimii 10-15 ani în piaţa internet bankingului şi a mobile bankingului am văzut o revoluţie. Pentru următorii 10 ani sunt şanse să vedem o altă revoluţie. Un lucru care lipseşte la aplicaţia Home’Bank este serviciul de plăţi cu ceasul la POS, care poate fi oferit în 2022

ZF Live

♦ ING România are 1,5 milioane de clienţi persoane fizice şi 1,1 milioane sunt utilizatori activi, folosind lunar aplicaţia Home’Bank, susţine Alina Iacomi de la ING Bank.

Piaţa de internet banking şi mobile ban­­king a avut parte în ultimii 10-15 ani de o re­vo­luţie, iar într-un deceniu apli­ca­ţiile de in­ter­net banking au ajuns să aibă o suită în­trea­gă de ope­ra­­ţiuni, servicii şi produse ban­ca­re, a spus Alina Iacomi, tribe lead digital la ING Bank România, în cadrul emisiunii de busi­ness ZF Live. Ea anticipează că pen­tru ur­mă­to­rii 10 ani sunt şanse să vedem o altă revoluţie.

„Dacă ne uităm la ultimii 10-15 ani în această piaţă a internet bankingului şi a mobile bankingului eu cred că putem afirma că am văzut o revoluţie. Primele telefoane mobile de tip intelligent, cu touch screen prindeau teren, iar acum 15 ani vorbeam de internet banking şi vizualizam extrasul de cont şi iniţia­li­zam plăţi. Am ajuns 10 ani mai tarziu în 2021 cu o suită întreagă de operaţiuni, ser­vicii şi produse bancare puse la dis­poziţia clienţilor printr-o aplicaţie de in­ternet banking. Pentru următorii 10 ani sunt şanse să vedem o altă revoluţie“, susţine Alina Iacomi.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.