Lunet Eyewear, un brand de optică lansat în România în plină pandemie, speră să atragă o finanţare de un milion de euro, bani care i-ar permite companiei să se extindă în afara României, în Londra, Berlin sau Lisabona.
„Visul este să ieşim din ţară. Ne-am mai gândit dacă ar fi momentul să consolidăm poziţia mai bine în România, poate să deschidem Timişoara sau Iaşi, acestea fiind oraşele în care avem cele mai multe vânzări online. Dar ne tentează un pic şi să ieşim cât mai repede din ţară”, a declarat Alexandru Gugurel, product manager la Lunet Eyewear, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
El spune că în 2020 dezvoltarea Lunet a fost realizată cu investiţii de 45.000 de euro, însă din momentul în care compania a intrat pe piaţă până în prezent cifra a ajuns între 200.000 şi 250.000 de euro. Cifra de afaceri estimată pentru 2021 este de 300.000 de euro, cu o rată de creştere lunară de 10-15% şi uneori chiar 30%. La începutul anului, Lunet a lansat 28 de modele de rame, dintre care au mai rămas doar 17.